onsdag den 27. juli 2011

Glemte lige noget ...

Jeg glemte lige en ting! Jeg har lige kigget på nogle videoer og billeder fra Mall of America, og jeg må indrømme at tideligere har jeg ikke rigtigt intresseret mig for hvad det var. Jeg vidste det var stort og der var forlystelser indenfor osv. men jeg må bøje mig i støvet .. O-M-G hvor vil jeg gerne dertil og opleve det mall hvis jeg får muligheden! Det da bare et fantastisk sted. I kan se en lille video fra forlystelsesparken her:




Og btw. så skal jeg til Århus på Lørdag for at deltage i den sidste bieberparade der bliver lavet! Det er lidt sørgeligt at det er den sidste, fordi det er simpelthen bare et fantastisk event, som jeg elsker at være med til! Jeg ved godt det ikke har det store med USA at gøre MEN på en måde har det, da jeg højst sandsyndligt skal sige farvel til en del af mine belieber veninder derovre .. lidt øv, men skal dog til flash-mob d. 6 august hvilket bliver fantastisk også .. men nu må vi se hvad der sker! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar