torsdag den 10. november 2011

Pep Rally

(OBS: Hvis du ikke har læst de to forrige indlæg, anbefaler jeg du gør det for at forstå det her bedst.)

Når men som sagt, ville jeg lave et indlæg om pep rally! Det er noget af det mest amerikanske jeg har oplevet imens jeg er her, og det er den dag i hele skoleåret hvor "school spirit" ikke kan beskrive det nok. Som nævnt tideligere er det afslutning på spirit week, og der er både en dags pep rally, hvor vi fik en time tideligere fri for at kunne have den og så er der en endnu vildere og længere pep rally om aftenen.

Det der sker er egentlig i grove træk, at det er igen en kamp mod klasserne og hver årgang har deres egen tribune, og så er der en masse små lege, spil og udfordringer hvor1-5 fra hver årgang skal ned og kæmpe mod hinanden. Det var f.eks. dodgeball, volleyball, forhindringsbane, tærte spisning, hocket og meget mere!

Så er cheerleaders der også og laver ind imellem små rotiner osv. + dance squad viste et nummer og så var hele MHS bandet der til lige at sætte stemningen HELT i vejret! Der bliver råbt, danset, sunget og hujet SÅ meget! Man skal virkelig være i det for at kunne forstå det, men filmede så meget som muligt for at i andre også kunne være en del af det.

Herunder er der et par af videoerne jeg filmede men har MANGE flere på min youtube kanal både fra aften og dags rallyen! Tjek dem ud på: http://www.youtube.com/user/EmmaOlineS .

Og bare lige - Freshmen er hvide, sophmores er grå, juniors er gule og seniors er sorte.


Cheerleading


Halfcourt basket



Dance squad




Sprints

Ingen kommentarer:

Send en kommentar