torsdag den 10. november 2011

Rundvisning og assembly

Der er lige nu to nye videoer på min youtube kanal!

Den første er en lille rundvisning på min skole. Jeg kunne desværre ikke snakke imens, da folk ville synes det var super underligt + egentlig er mobiler bandlyst på min skole, så blev nødt til at skjule det så godt som muligt. Dette er også grunden til at det blev lidt rystet desværre. Vi har også to politibetjente der er ansat af skolen, der tit bare går rundt på gangene, og de skal hvertfald ikke se det. Men i det mindste kan I se hvordan min skole ser ud indenvendigt. Jeg nåede desværre ikke rundt over det hele, men skolen er rigtig stor.




Den anden video er fra igår (9. november) hvor vi havde en assembly i forbindelse med veterans day. En assembly er hvor hele skolen mødes i den store gymnastiksal, og så denne her gang for at hylde moorestowns krigsveteraner. Der var æresgæster i form af veteraner, MHS bandet sad klar + et af skolekorene sang en sang. Jeg fik desværre kun en video, men det er hvor nattonalsangen bliver sunget, af en super talentfuld pige (kender hende ikke). Til allersidst gik noget med lyden galt inde i salen, så derfor folk opføre sig lidt sjovt og man kan høre en høj pibelyd.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar