mandag den 26. marts 2012

Longwood Gardens

Igår var jeg i Longwood Gardens, sammen med Joel og Sandra, som er et ældre ægtepar, min danske familie har kendt gennem mange mange år. De er også grunden til at jeg er endt op i Moorestown, da de altså bor lige uden for Moorestown, og de endte med at finde min værtsfamilie. Når men nok om det, Longwood gardens er lidt ligesom Randers Regnskov - bare uden dyr, og udelukkende med blomster og planter. Der er forskellige afdelinger, der repræsenterer forskellige former for klimaer, og de blomster der kan gro der. Der var også et kæmpe areal udenfor, men grunden at det er i starten af sæsonen, var der ikke vildt meget at se udenfor. Longwood Gardens, ligger i det sydligste Pennsylvania, og det er en god times køretur fra hvor jeg bor. Jeg blev dog først hentet af Joel for at tage hjem og spise frokost hos dem, hvor vi derefter tog afsted. Vi tilbragte omkring 2 timer derinde, hvor vi bagefter to på Japansk resturant, hvilket var super lækkert! Alt i alt en rigtig hyggelig dag. Jeg har taget et par billeder af nogle af alle de fine blomster - så here you go.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar