torsdag den 15. marts 2012

Prom fashion show 2012!

Hvert år i marts har Moorestown High et prom fashion show hvor 10 udvalgte piger og 10 udvalgte drenge går modeshow, hvor de viser prom tøj. Der er forskellige grunde for at dette show finder sted - dels selvfølgelig for at få vist nogle kjoler og tuxes som kan være til inspiration for de andre elever og dels for at få skolen og elever ind i prom ånden da der "kun" er 2 måneder til prom nu. Det er selvfølgelig også for at få et sjovt og hyggeligt indslag ind i skoledagen.

Den måde det hele forgår på er at det faktisk finder sted i frokostpauserne. "Pauserne" fordi skolen er så stor at der simpelthen ikke er plads til alle elever i kantinen på en gang, så derfor er eleverne delt op i 3 grupper. Så der er 5th period lunch, 7th period lunch og 9th period lunch. Jeg selv er i 5th, men det var egentlig ligegyldigt for mig i dag grundet at jeg var en del af showet! Jeg er, og har fra starten af året været en fast del af prom komitteén, og en af lærerne der står for det spurgte mig om det var noget jeg havde lyst til. Jeg sagde selvfølgelig ja! Efterfølgende skulle jeg ud til kjolebutikken og finde mig en kjole, og igår var jeg ude og få manicure osv. osv.

I dag gik jeg så til 1. og 2. periode hvor jeg derefter gik ned i I-hall .. eller er det H-hall .. kan ikke huske .. oh well men derned gik jeg hvert fald da det var der vi skulle mødes og få ordnet hår og make-up osv. Der var sørget for en masse mad og alt muligt til os! Når men jeg fik krøllet hår og lagt make-up og fik min pink kjole på, samt fik den smukkeste smukke pink buket! Derefter var det tid. Vi skulle gå i par, og jeg gik sammen med Drew, som i også kan høre ud fra hvad manden siger i videoen, og det var sådan at alle tuxes selvfølgelig matchende pigens kjole. Så han fik pink slips på! Jeg tror egentlig ikke jeg vil forklare så meget mere, da i kan se det hele på videoen, som min søde veninde Bri var så sød at filme! Det skal dog lige siges at videoen er fra det første show, hvilket vil sige at vi alle var riiimelig nervøse, hvilket også er grunden til jeg bare går frem og så tilbage uden at stoppe .. oh well. Og gennem showet var der lige nogle ting som blev finpudset til næste show, så det hele var ikke i de to sidste shows som i kan se i videoen .. enjoy :-) btw. jeg er den næstsidste til at gå, men i kan nemt høre på manden der snakker når jeg er der! Han var meget begejstret for at jeg var udvekslingstudent :-)!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar