fredag den 25. maj 2012

Prom Weekend

Det er en tradition for MHS students at tage til "the shore" during prom weekend, og bare feste og hygge hele weekenden efter prom. Prom blev jo som nævnt i tideligere indlæg, afholdt en fredag så man har hele weekenden efterfølgende. Nogen tager allerede derhen fredag nat efter prom, men de fleste tager afsted lørdag morgen. Det gjorde jeg også! Min weekend var desværre ikke som jeg havde håbet, og for at være ærlig var det faktisk en rigtig dårlig weekend for mig. Hvorfor vil jeg lade være mellem mig, min familie, tætteste venner osv. men hvertfald er mig og Patrick ikke sammen længere .. nuff' said. Jeg tænkte dog at jeg alligevel ville fortælle om weekenden, da det er en rimelig vigtig del af alt det med Prom.

Lørdag ved omkring 1 tiden kom Pat og hentede mig, hvorefter vi kørte mod Ocean City, som ville være det sted vi sammen med 8-9 andre venner skulle tilbringe weekenden. Det er nok også den "shore" hvor flest tager til i prom weekend og det ligger i South Jersey. En af min veninders forældre havde lejet et super flot og stort hus 1 block fra the board walk og det var jo bare helt perfekt! Men vi ankom lørdag ved halv 3 tiden, og nogle af de andre var allerede taget derned fredag aften, så der var masser af folk i huset. Da vi kom, var de fleste nede på stranden, og vi endte så med at allesammen gå derned. Vi brugte et par timer der, og gik lidt rundt på the boardwalk, hverefter vi tog hjem og slappede lidt af i huset allesammen. Om aftenen gik vi ud og spise på the boardwalk hvorefter vi tog hen til en af de forlystelsesparker der ligger langs med vandet på boardwalken. Jeg havde haft en rigtig dårlig dag, så det var meget rart at få tankerne lidt væk bare en times tid, takket været mine rigtig gode venner der var med! Forlystelserne lukkede kl.11 hvorefter vi tog hjem og så gyserfilm og snakkede til kl.4-5 næste morgen .. igen - der skete en masse ting i de timer men ja det vælger jeg så ik at fortælle. Næste morgen tog vi ud og spiste morgenmad/frokost hvorefter vi brugte resten af dagen i forlystelsesparken igen + med at gå rundt og shoppe og nyde det gode vejr osv. Vi pakkede vores ting allesammen og tog hjem omkring kl.18 søndag aften. Det var sådan set den weekend .. bestemt en jeg vil huske, både for det gode men især for det dårlige desværre.

En lille video fra lørdag aften - Brett, Laura, Lauras søster og mig i en af forlystelserne


Huset






Ingen kommentarer:

Send en kommentar