søndag den 29. maj 2011

En lille update

Her kommer der bare en lille update omkring det hele.

I fredags havde jeg sidste skoledag, hvilket var en helt fantastisk dag. Vi startede med morgenmad som 8.klasserne havde lavet til os, derefter var der lærenomineringer (lærernes nomineringer af 9.klasserne), derefter karamelkastning og så vores fantastiske show. Så var der vandkamp og bagefter fodboldkamp mod lærerne som vi desværre tabte. Derefter tog vi hjem fra skolen og så stod den på dyrehaven med mange hundrede andre 9.klasser og om aftenen fest. Alt i alt en super skøn dag! At jeg nu er færdig betyder også en anden ting - jeg er nu et step tættere på at skulle flyve til USA, hvilket jo bare er superfantastisk!

Eksamnerne står for skud men torsdag d. 16 juni har jeg min sidste, og derefter har jeg FERIE! Eller det vil sige .. jeg skal ud og arbejde en masse så jeg kan tjene mine sidste lommepenge til Amerika. Men selvfølgelig står den også på sommer og sol - det er jo trods alt sommerferie.

Mht. visum så har min far fået snakket med Maja inde hos STS og vi skulle meget gerne få sendt de sidste nødvendige papirer fra USA midt i juni. Derefter vil vi bestille tid til ambasaden så jeg kan få mig et visum.

Igår skrev jeg min første mail til mine værtsfamilie. Jeg har allerede skrevet lidt med min værtssøster over facebook så nu var det tid til at skrive til mine værtsforældre. Jeg glæder mig rigtig meget til at lære dem at kende, og se hvad de svare. Jeg synes, de virker enormt søde, og jeg er sikker på at det bliver et helt fantastisk og ubeskriveligt år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar