tirsdag den 10. maj 2011

Flytur

Som i har kunne læse, er en del af min forberedelsesproces at få kurreret min flyskræk og jeg blev derfor hypnotiseret sidste søndag. Meget mere om det i forrige indlæg!

Jeg skulle derfor igår (mandag) flyve til Stockholm, være et par timer i lufthavnen og så flyve hjem igen. Jeg har ikke tænkt mig at sidde og skrive så skete det og så skete det da det jo ikke er så vigtigt. Men alt i alt var den en god,lang, hektisk og hård dag, hvor vi bl.a. ikke nået flyet hjem igen grundet misforståelser osv. Det var ikke lige det jeg havde brug for, da vi så stressede virkelig meget men det gjorde bare sejeren endnu større da vi så endelig kunne flyve hjem igen.

Jeg kan allerede mærke stor forskel i min angst og jeg kan slappe meget mere af inde i flyet, hvilket jo bare er fantastisk!!!!!

Jeg kan ikke vente til jeg skal afsted! ahhhhh :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar