søndag den 8. maj 2011

Forberedelses workshop/weekend

Som i allesammen kunne læse i det tideligere indlæg skulle jeg på forberedelses workshop/weekend halløj med alle USA eleverne og STS crewet. Det var jeg så fra i fredags til igår (lørdag) - og det var en fantastisk weekend.

Jeg havde aftalt at mødes med en del af eleverne fra København inde på hovedbanen og derefter følges i toget. Vi endte med at være ca. 15 der fulgtes og selvom vi lige havde mødt hinanden få minutter forinden, kørte samtalen fulstændig flydende fra start uden nogen pinlig tavshed hvilket var virkelig fantastisk. Tror det er fordi vi har sådan en stor ting til fælles allesammen.

Selve weekenden var virkelig sjov og god og vi lavede en masse lege, spiste masser af mad og hørte forskellige fordrag osv. Altsammen (bortset fra maden) med til at forberede os på hvad der venter os om kun ca. 3 måneder! Spændende!

Vi fik også udleveret de t-shirts og tasker vi allesammen skal have på i lufthavnen og generelt på hele rejsen hen til USA så vi kan finde hinanden osv. Jeg havde hørt de skulle være helt skrige gule de der t-shirts men blev glædeligt overrasket over nogle egentlig rigtig fede røde t-hirts og dog gule tasker. Lidt sejt at have en t-shirt hvor det står "High School Exchange STS" og glæder mig virkelig meget til at se os alle med dem i lufthavnen.

Det var godt nok også sjovt at spille fodbold ude i solen .. pigerne mod drengene .. 110 unge .. vi løb rundt i en stor klump men var godt nok hyggeligt og vildt fedt at vi bare sån kunne det dagen efter vi havde mødtes! :)

Imorgen skal jeg flyve til Stockholm, for at hvordan det går med min flyskræk efter hypnosen! Ønsk mig held og lykke og en update på bloggen vil komme hurtigst muligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar