onsdag den 15. juni 2011

76 dage til afrejse og sidste eksamen

I dag er der præcis 76 dage, eller 2 måneder og to uger til afrejse. Det hele nærmer sig med hastige skridt. Jeg mangler stadig ALT der har med visum at gøre, da jeg ikke har modtaget mit SEVIS-nummer endnu, som skal bruges for at kunne søge. Det haster ikke specielt meget for mig, da jeg har tid endnu, men dem der skal rejse i slut juli har rimelig travlt, hvis de ikke har fået deres nummer endnu, også fordi det er svært at få tid på ambasaden i den her periode.

Har endnu ikke hørt fra min værtsfamilie, sendte en til mail til dem i weekend omkring deres udvekslingselev i år - altså om jeg må komme i kontakt med hende, da hun jo nok er den bedste til at forklare mig om hele livet hos familien og på skolen osv. Spændende om de svarer! Håber godt nok, og glæder mig til det :-)

Så har jeg min sidste eksamen imorgen, hvor jeg skal op i Historie. Det bliver virkelig rart at vide indeni at nu er jeg altså helt færdig, fordi selvom jeg føler jeg har ferie føles det ikke helt 100 endnu - så det bliver jo bare perfekt! Så venter der en masse arbejde og hyggeaftener i den kommende tid, så det glæder jeg mig meget til.

Der er ikke rigtigt sket andet nyt, men jeg lover at skrive så snart der sker noget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar