torsdag den 16. juni 2011

DE HAR SVARET!

Ja det virker måske ikke som en kæææmpe ting - men org hvor er jeg lettet og glad. Vi var blevet lidt bekymrede fordi min værtsfamilie ikke havde svaret på mine mails, og den første sendte jeg endda d.28 maj. Så i går skrev min far også lige en mail om alt var ok osv. Ca. en time efter havde både jeg og min far fået en email fra Tom (min værts far). Da jeg åbnede min blev jeg sindsyg glad. Alt var som de skulle være, og de havde bare haft rigtig tralvt - hvilket er klart nu hvor skolerne er ved at få sommerferie derovre osv.

Jeg fandt også ud at at det faktisk er en dreng, som de har haft i år - jeg troede det var en pige. Så det var jo meget sjovt! Glæder mig til at kontakte ham om et par uger og lære ham at kende osv.

Tom spurgte lidt indtil hvad jeg godt kunne tænke mig at lave når jeg er derovre, og hvilket mad jeg godt kan lide. De har også en cykel til mig hvilket er virkelig fantastisk da min egen cykel her i Danmark blev stjålet for 4-5 år siden og har ikke fået en ny siden. Så jeg savner VIRKELIG at cykle!

Når men jeg er superglad og lettet så nu kan tiden igen kun gå for langsomt! Hvis jeg kunne rejse imorgen ville jeg gerne det! (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar