torsdag den 30. juni 2011

Visum visum visum!

Jeg havde hørt at det skulle være en dræber. Lige når man får papirerne med alt det man skal have klar og ordnet osv. for at få visum virker det virkelig også som en dræber! Der er så mange ting der kan gå galt, og en enkelt stavefejl kan gøre at man ikke får sit visum. Det er noget seriøst noget.

Men igår gik jeg så igang med den online del af processen. Min far hjalp, men jeg synes egentlig jeg havde rimelig godt styr på det. Man skal udfylde en masse ting, og skrive en masse navne og adresser på alt muligt. Jeg fik også nogle spørgsmål om jeg havde tænkt mig at rejse ind i landet for at sælge mig selv, eller for at være terroist og sådan noget.

Da det hele var ordnet, skulle vi bestille tid til ambasaden, hvilket viste sig at være en god idé at skynde sig med. Den næste ledige tid var i midten af august - thank god jeg først rejser d. 30 fordi de beholder også ens pas og sån i en uge efter man har været der.

Ellers er der ikke rigtigt sket noget nyt, men jeg skriver igen så snart der gør!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar