lørdag den 21. januar 2012

Just another day at MHS!

I næste uge har vi midterms - altså en form for eksamner som man har i midten af året. Jeg slipper heldigvis for de to sværeste der er "science" og "Social Studies" fordi jeg ikke har nogle fag der hører under de to emner! Yay! Jeg skal dog stadig op i matematik, fransk og engelsk. Oh well! Jeg får fri kl. 9:30 alle tre dage så det jo fint nok da alle andre først får fri kl. 12.

Ellers går det meget godt i skolen. Min veninde Gianna har fået en italiensk udvekslingsstudent der skal være her i det sidste semester så det er jo meget hyggeligt med en til udvekslingsstudent på skolen.

Musical går også rigtig fint! Vi har omkring 7 forestillinger og der er nu under 1½ måned til at vi skal opføre det og jeg glæder mig rigtig rigtig meget! Det bliver en SÅ fed opsætning er jeg sikker på.

Jeg har også lige en lille hurtig og egentlig super meningsløs video fra et par uger siden i fransk da vi ikke havde nogen lærer. Det sker så aldrig på MHS at der ikke er nogen lærer så alle var totalt oppe og køre og spillede musik og dansede rundt og spillede spil og alt muligt ... tænkte jeg lige ville vise den. Der sker ikke rigtigt noget, men den er meget hyggelig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar