fredag den 17. februar 2012

Valentinesdag!

I tirsdags var det valentinesdag, hvilket er kæmpestort herovre! I mange dage forinden havde man kunne bestille gaver til sine venner på skolen i form af slik, blomster og balloner, som så ville blive delt ud på valentinesdag i homeroom. Der var også pyntet op med pink over det hele, samt balloner og blomster og hvad der ellers hører til! Jeg spiste SÅ meget slik den dag, da jeg havde fået alt for meget chokolade, og lærerne gav slik i en masse af klasserne osv. osv. Det var nu super hyggeligt! Da jeg kom hjem fra skole havde vi også en valentinesmiddag hvor min hostmom lavede rigtig lækker mad, og min hostgrandma kom over og spiste med, og der var bare en rigtig hyggeligt stemning! Jeg fik noget rigtig lækkert chokolade samt et super sødt kort af mine hostforældre og et rigtig sødt kort samt lidt penge af min hostgrandma - så sødt!

I skolen var der som sagt en rigtig hyggelig stemning, og i concert choir droppede vi den normale undervisning for istedet for at have musikquiz i dagens anledning. Det endte ud med at alle 3 hold stod lige, og vi blev derfor enige i allesammen at lave en "dance off" til cupid shuffle! Vi valgte så den fra hvert hold der kendte dansen bedst og så var det tid til at danse! Desværre tabte mit hold, synes nu Delaney (fyren) gjorde det godt! ;-) Det var et af de tidspunkter hvor jeg virkelig bare elsker mit amerikanske liv og mine amerikanske venner, selvom det måske ikke virker som en særlig stor ting med bare en lille dans i skolen, men det betød virkelig meget på en eller anden måde! Og her er så en video af det:



Læs med i næste indlæg, om en endnu vildere ting der skete den dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar