onsdag den 28. september 2011

Det har jeg lavet på det sidste!

Jeg har ikke rigtigt fået lavet et indlæg om hvad jeg sån har lavet alle de her dage, så det vil jeg lige skrive lidt om. Ikke fordi der er sket noget vildt overhovedet, men begynder bare at få en rigtig normal amerikansk hverdag herovre.

Jeg står op hver morgen og gør mig klar, jeg er den første ude af døren og de andre sover normalt når jeg går så der er mørkt og stille om morgenen. Det er derfor super rart at jeg har mit eget badeværelse så jeg ikke behøver at rende rundt i hele huset. Jeg går derefter ind til mine rigtig søde naboer der har 3 døtre, 2 tvillinger på min alder, der dog er sophmores og Natalie der er senior. Natalie har kørekort og hun kører mig derfor i skole hver morgen - virkelig sødt af hende! Og de er alle 3 + deres forældre generelt bare virkelig søde! :)

Så er jeg bare i skole, fra 7:30 til 13:55 hver dag. Der er ingen pauser i løbet af dagen andet end de 23 minutter jeg har frokost i og så de 4 minutter vi har mellem hver klasse til at komme til det næste klasselokale. Det er dog ikke så slemt fordi hver periode er kun 40 minutter og vi har som sagt fri allerede kl.13:55 hver eneste dag. Jeg har dog soccer hver dag fra kl.14:45 men som i kunne læse i det tideligere indlæg er der 2-4 kampe om ugen.

Jeg ville rigtig gerne være i nogle klubber, men det er der simpelthen ikke tid til.
På fredag er der møde for alle de intressede i at være med i "Spring musical" som er en big deal hvert år! Dette år skal vi lave "The wedding singer" men altså man skal først lige til audition osv. så det er slet ikke sikkert man kommer med. Ved heller ikke helt 100 endnu om jeg vil gå til audition, men det er derfor jeg går til mødet på fredag for at hører mere om det hele. Umiddelbart kunne jeg dog godt tænke mig det!

Vejret er rigtig godt for tiden, og vi har haft nogle virkelig varme dage på det seneste. Har dog fået at vide at meget hurtigt og pludseligt vil vejret skifte rimelig snart og begynde at blive virkelig koldt osv. Jeg nyder derfor solen så meget som muligt for tiden - det kan dog godt være super hårdt at træne i en bagende sol, så på den måde glæder jeg mig til det bliver lidt køligere.

Men ellers går alt super, jeg har det rigtig godt og folk er søde. Det eneste minus er, at det er altså lidt sværre at finde venner end jeg havde troet. Har lige fra starten været åben og udavendt for at komme i kontakt med folk, men synes virkelig nogen amerikanere er super lukkede for nye mennesker eller nye venner, hvilket jeg synes er mega ærgeligt! Jeg bliver dog ved, og håber det kommer til at gå lidt bedre. Man kan godt komme til at føle sig rimelig overvældet og alene nogengange! Men altså, livet er jo ingen dans på roser så ser lys for enden af tunnelen :-)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar