fredag den 16. september 2011

Skole :-)

Ja nu er jeg startet i skole! Startede torsdag i sidste uge, men har desværre været syg mandag, tirsdag og onsdag grundet noget madforgitning, så har kun været i skole 4 dage indtil vidre.

Skolen i sig selv er super fed! Den er rigtig stor og fuldstændig som man ser i film med de lange gange med lockers osv. Til dem der kender mig, og har min facebook I har nok også set billederne jeg har postet på min væg - hvis ikke, tjek dem ud! :-)

På min skole går der ca. 1400 elever fordelt på 4 klassetrin. Jeg er selv blevet junior, hvilket også var det jeg håbede på! Nu kan jeg også komme til prom, og skal være sammen med juniors til pep rallys osv. Så det er super fedt! Mit skema er nu også blevet ændret lidt. Jeg har fået Algebra II + jeg er blevet rykket ud af European History simpelthen fordi jeg ikke forstod noget af hvad der forgik. Det engelske var på alt for højt og avanceret niveau - selv for mange amerikanere!

Mit skema ser nu sådan her ud:

1st period: Fashion Design (first semester)
                  Guitar for beginners (Second semester)
2nd period: French II
3rd period: Indtroductory Accounting (first semester)
                  Creative Writing (second semester)
4th period: Concert Choir
5th period: Lunch
6-9th period: Study Hall ( A, C, E days)
                      Physical Education & Health ( B, D days)
10th period: Honors argumentation & debate
11th period: Algebra II

Folk er rigtig søde, og snakker allerede med en masse! Det er dog lidt sværrere at få rigtige venner, men det skal nok komme med tiden!

I dag er jeg også kommet på Girls soccer team og vi træner hver eneste dag mandag-fredag! Glæder mig rigtig meget til at møde alle pigerne på mandag og håber på det nok skal blive en rigtig god sæson - er jeg sikker på det bliver. MHS er rigtig kendt for de sportslige præstationer og der hænger også bare diplomer og medaljer over alt i sports hall så det bliver godt! Når folk har kamp på hjemmebane går de rundt i deres spillertrøjet i skole - uanset hvilken sport man er! Det er super fedt og rigtig amerikansk! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar