onsdag den 28. september 2011

Pakke hjemmefra!

I dag fik jeg så endelig pakken som mine forældre har sendt! Den var fyldt med størstedelen af det tøj, som jeg havde købt for de penge jeg vandt i Nelly.com konkurrencen. Det vil altså sige at jeg har nærmest fået en hel nu gardarobe. 3000kr. er da heller ikke så lidt - så det var virkelig dejligt.

Mine forældre havde så også været så søde at sende lakrids, danske blade, et lille sødt kort og et amerikansk flag med! + noget lakrids til Brynne.

Har virkelig ventet på pakken længe synes jeg, da den har været noget tid undervejs så det var fantastisk endelig at få den i hånden. Det er helt underligt at tænke på at min mor rent faktisk har stået og puttet tingene i, og jeg så her ovre på den anden side af atlanten får den. Men ja .. i får lige et billede af den efter alt blev taget ud. Jeg havde tænkt at jeg gerne ville have et inden jeg åbnede den, men det glemte jeg altså helt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar