tirsdag den 6. september 2011

Skema tid

I morges var jeg henne på min skole for at få lavet mit skema. Jeg havde i forvejen skrevet de fag ned som jeg godt kunne tænke mig, og jeg havde fået at vide at min area. rep. at det var et krav at jeg skulle have US History og English. Da jeg så kom derop fik jeg at vide at jeg sådan var det altså ikke og jeg kunne fuldstændig selv vælge alle mine fag. Jeg blev godt nok glad! Der var dog en lille hindring fordi alle andre valgte deres fag for laaaang tid siden dvs. at en del klasser var fyldt op. Heldigvis gik det stort set ikke ud over mig.

Min familie hældede mest til at jeg skulle blive sophmore pga. min alder, men jeg ville virkelig virkelig virkelig gerne være junior pga. så har jeg lidt flere muligheder + jeg kan gå til prom. Så der arbejdes nu på at jeg kan blive junior. Håber det lykkedes!

Mit skema er endt som sådan:

1st period: European History
2nd period: French II
3rd period: Indtroductory Accounting (first semester)
                  Creative Writing (second semester)
4th period: Concert Choir
5th period: Lunch
6-9th period: Study Hall ( A, C, E days)
                     Physical Education & Health ( B, D days)
10th period: Honors argumentation & debate
11th period: Studyhall (First semester)
                    Ceramic I (second semester)

Sådan her vil mit skema se ud hvis jeg bliver junior. Hvis jeg forbliver sophmore er 1st period skifter ud med "Fashion design portfolio I" i første semester og "Piano for beginners" i andet semester. Håber dog jeg bliver junior!

Selvom der står helt ned til 11th period så er dagene slet ikke så lange. Får fri omkring kl. 14-15.
Grunden til der står det der "A,C,E days" er fordi dagene er delt op. Så mandag er A day, tirsdag B day, onsdag C day osv.

Jeg tænker at jeg ikke vil begynde at forklare alle fagene her, fordi så ville indlægget blive vildt langt. Men hvis i har nogle spørgsmål til det mindste så kan i bare spørge mig i kommentarene eller over facebook osv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar