tirsdag den 27. september 2011

Soccer

Ja nu er jeg så kommet på girls soccer holdet, og jeg spiller på JV. Chefen for MHS sports var rigtig sød og hjælpsom, og jeg måtte helt selv vælge en sport og behøvede ikke at komme til try outs! Så valget stod imellem field hockey og soccer og det blev så soccer.
Jeg var ude og købe ind alt det der skulle bruges og det er ikke så lidt endda. Fodboldstøvler, skinnebensbeskytter, shorts, t-shirts og meget mere! Endte med at bruge omkring 1000kr. hvilket er super meget i mit budget, så det var ikke så godt - og så er det endda kun til efterårssæsonen.

Vi træner hver eneste dag i to ½ time. Det er såååå hårdt! Vi starter ud med løb, så fodboldtræning og så lidt løb igen. Men jeg kommer nok i super god form så det er rigtig godt. Pigerne på holdet er viiiirkelig søde, og den første dag blev jeg bare omringet og spurgt om titusinde ting. Virkelig sødt!

Jeg må desværre ikke spille kampe endnu da jeg skal have 6 træninger for at måtte spille, og indtilvidre har jeg kun 2½ da vi har 2-4 kampe om ugen, og de for det meste er i træningstiden så det tæller altså ikke som træning. Men snart, meget snart - ikke fordi jeg er særlig god!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar