torsdag den 29. december 2011

Bedre sent end aldrig!

Jeg fandt tilfældigvis de her videoer på youtube fra vores pep rally i oktober. Jeg havde før set dem lagt ud på facebook, og ville rigtig gerne dele dem på min blog, men på det tidspunkt var de ikke på youtube. Jeg synes VIRKELIG de viser den stemning der var, og den stemning som kun en rigtig amerikansk high school kan skabe. Eleverne på videoerne er alle seniors, og som i kan se er senior farven sort. Et par enkelte gange kan man se hen til der hvor jeg stod blandt alle juniors, i de gule t-shirts. SKAL BARE SES!







Og så vil jeg også bare gerne lige benytte lejeligheden til at sige tusinde tak for julegaven til moster Lone og onkel Flemming! Ja, I har jo desværre ikke facebook, og ved i læser med, så tænkte det var et perfekt sted her! Håber i har det godt! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar