tirsdag den 13. december 2011

Lang dag :-)

Lige nu sidder jeg og har studyhall! Har lige fået lavet mine engelsk og fransk lektier så det var super rart at få det ordnet! Næste periode står på concert choir og så har jeg lunch. I dag skal jeg til det ugentlige prom komite møde, så det glæder jeg mig til! Dette års tema er Hollywood :)

Jeg har aftalt med min værtsfamilie at jeg i juleferien, et par dage efter jul skal holde kæmpe dansk julefrokost hvor vi inviterer en masse over! Glæder mig SÅ meget til en dag i det danske tegn! Elsker at lave mad samt gøre folk glade så det kan jo ikke være bedre!!

Min weekend har været rigtig god! Jeg sov sammen med Anna fra lørdag til søndag, og jer der kender mig og har min facebook, har højst sandsynligt ser en maaaaaasse billeder blive postet på min profil af Anna og mig! Vi havde det SÅ sjovt! Er også inviteret til hendes sweet 16 på lørdag! Og igår blev jeg også inviteret til en anden fødselsdagsfest af en af mine venner, så den skal jeg til på fredag! Der er det desuden også min host mors fødselsdag! Glææææder mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar