lørdag den 3. december 2011

MHS Winter VocalConcert 2011!

I går sang min skoles 3 kor vinter koncert og det var en virkelig fed oplevelse! Skolens 3 kor hedder madrigals, ensemble og concert choir. Madrigals er et kor for alle dem der virkelig er gode og elsker at synge, og for folk som gerne vil synge på lidt højere niveau. Man skal gå til audition for at være en del af koret, og der er kun plads til ca. 25, og så øver de hver eneste dag efter skole. Så er der ensemble, der er et kor kun for freshmen, og det er korundervisning som et fag - altså de er i skoletiden. Sidst men ikke mindst er der Concert Choir, som jeg selv er i, og det er så koret for sophmores, juniors og seniors. Vi er 102 i koret i alt, så vi er delt op i to perioder. Jeg har selv concert choir i 4. periode hver dag sammen med halvdelen af koret og resten af koret har det i 2. periode.

Til koncerten igår startede madrigals ud, derefter freshmen ensemle og til sidst concet choir. Alle i concert choir havde fået udleveret det samme tøj - alle pigerne en lang sort kjole og alle drengene tuxes. Det er så tøj, som vi får lov til at beholde resten af året, så vi kan bruge det til vores koncerter.

Jeg har desværre kun fået filmet da vi (concert choir) sang, men håber virkelig i vil se og høre på det alt sammen! Det lyder rigtig fedt - nederst er der også lige et billede af mig i min fine kjole!











Ingen kommentarer:

Send en kommentar