torsdag den 1. december 2011

Thanksgiving

Så blev det også min tur til at opleve en vaske ægte amerikansk thanksgiving! Jeg ved ikke om det var som jeg havde forestillet mig - ved egentlig ikke hvad jeg havde forestillet mig, men hyggeligt var det hvertfald!

Vi startede dagen med en omgang amerikansk fodbold nede i byen, som åbenbart er noget min familie gør hvert år - hvertfald når de er hjemme. De sidste 3 år eller sådan noget har de været i Californien til thanksgiving nemlig. Jeg tror, jeg spillede i omkring 10 minutter og så var det nok. Der var simpelthen aaaaaaalt for mange mennesker med i spillet, og det var rigtig uoverskueligt. Det var nu fint nok, fordi jeg fik snakket med en masse nye mennesker der også bare stod og kiggede, og alle kendte nærmest alle så det var virkelig hyggeligt!

Efter et par timer nede i byen tog vi hjem for at lave maden færdig. Vi var kun 7, nemlig Tom, Lisa, Brynne, Toms forældre, Lisas mor og så mig. Det varjeg nu rigtig glad for, fordi det skabte en meget hyggelig og rolig stemning. Menuen bestod af alt det en traditionel thanksgiving menu skal bestå af. Turkey, stuffin, gravey, sweet potatoes og meget meget mere! Dessert var der også nok af og der var selvfølgelig pumpkin pie og så cheesecake og banan-caramel tærte et eller andet. Lækkert var det!

Jeg elskede virkelig hele stemningen! Det føltes virkelig som juleaften, bare uden julemusik, træ og gaver selvfølgelig. Men jeg var i sådan en underlig julestemning hele dagen. Det var en rigtig god dag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar