søndag den 25. december 2011

Livet i sus og dus

Jeg er nu lige kommet hjem, efter en lang aften med først kirkesang og derefter julefest! Ligger i sengen med slukket lys, og er rigtig tæt på at falde i søvn, så jeg kan vågne op igen om snart for at åbne de mange julegaver!

Jeg tænkte dog jeg lige ville fortælle lidt om noget af det jeg oplever herovre. Det har ikke så meget med jul at gøre, men har bare ikke rigtigt fortalt om det før, og tidspunktet passer perfekt nu til at få blogget lidt. Der er ikke nogen større mening med at fortælle det, andet end at det nok er noget at det som jeg kommer til at savne mest når jeg kommer hjem.

Nu er det sådan, at jeg har været så utrolig heldig at have i et rigtigt velhavende område. Jeg bor selv i et kæmpe hus, og mangler hvertfald ikke noget. Mine værtsforældre har en kæmpe vennegruppe udelukkende af folk "ligesom dem". Det er så vildt at være til deres fester, da det simpelthen er så typisk amerikansk, og noget som man måske ellers kun ser på deres film. Forestil jer en kæmpe fest med en masse "hollywood" fruer der simpelthen allesammen er SÅ smukke og holder sig SÅ godt, sammen med deres attraktive og flotte mænd. Dertil hører et sæt vildt smukke børn og så selvfølgelig outfits der kunne være en filmstjerne værdig. Så forestil jer det blandet med en god gang alkohol, hvor absolut ingen holder igen. Hverken kvinderne, mændende eller børnene (teenagere). Tror ikke engang jeg kan forklare det ordentligt fordi man skal virkelig bare være der. Hvis der er en til festen som ikke kender dig, kommer hun da bare hen og giver dig en kæmpe krammer og kys, for derefter at komme med en masse komplimenter, og så derefter snakke til en som om man har kendt hinanden i årevis, fordi sådan gør man bare her! Teenagerne med de forældre, bliver ikke behandlet som små børn overhovedet! De kommer med til festerne og forældre drikker nærmest altid dobbelt så meget som børnene. Alle har det bare så super sjovt, og det er virkelig urealistisk at komme ind og ud af de her kæmpe gigantiske smukke huse gerne flere gange om måneden. Mine værtsforældre (der altså er 46 begge to) har helst 1-2 fester hver weekend. Jeg synes, det er så sjovt og surrealistisk at være en del af, og allerede nu kender de fleste af familierne mig, så alle er bare SÅ supersøde! Jeg ved ikke hvordan jeg ellers kan beskrive det .. men ville bare gerne kunne huske tilbage på det, så misforstå virkelig ikke det her indlæg som "blær" eller noget. Det er det slet ikke for, det er bare noget som jeg har tænkt rigtig meget på, og jeg synes at nu var det tid!

Jeg håber i allesammen havde en fantastisk juleaften 2011!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar