lørdag den 24. december 2011

Sweet Sixteen

Forleden var jeg til min første amerikanske sweet 16! Det var min rigtig gode veninde, som jeg mødte allerede lige i starten af året, Anna, der fyldte år! Det var en lille hyggelig fest, udelukkende for piger. Jeg tror vi var omkring 15 piger. De var dog allesammen sophmores, men er alligevel ældre end mig mange af dem (er 15), da jeg startede tidligt i skole.

Når men det var en rigtig hyggelig aften, og Anna havde sørget for en masse mad, hvilket er et must til amerikanske fester. Man kunne dog bestemt godt mærke at det ikke var Danmark. Alle pigerne var 15-16 år, men der var jo selvfølgelig ingen alkohol og så legede vi en masse forskellige lege. Altså sådan noget tegn og gæt agtigt og alt muligt. Det føltes lidt underlig og uvant, men var nu rigtig rigtig hyggeligt! Festen sluttede også rimelig tideligt, omkring kl.22 men så havde vi også haft det rigtig godt! Hun fik også en masse flotte gaver! Hun er nok min bedste veninde herovre, og vi har det SÅ sjovt sammen. Til jer der kender mig, og har min facebook, så har i nok højst sandsynligt set en masse billeder af mig og hende lagt op, fra da vi havde vores sleepover.

Fra festen


 Og fra vores sleepover

Ingen kommentarer:

Send en kommentar